Ihålig



Jag trodde att jag visste vad jag ville
Men vad fan jag var så ung och dum och full då
Allt värt att veta har du lärt mig
Men du säger att jag inte står i skuld

Kent - Håll ditt huvud högt


Jag vill göra något. Bara göra något, utan att tänka för mycket. En impulsiv handling. Men huvudet är tomt, jag får inga impulser just nu. Funderade på att gå ut till tågstationen, men jag vågar inte gå ut i mörkret själv. Men jag vill ut, bort bort bort. Jag försöker fly från mig själv men det går inte. Vill känna något annat än självhat, hat mot andra, rädsla, ångest och smärta. Jag vill uppleva något. Vill ha bort det som är svårt men då har jag ingenting kvar. Men kan man känna sig tommare än jag redan gör? Tveksamt. Det känns inte som jag har någonting ändå. Bara minnen och för mycket tankar. Alldeles för mycket tankar.

Jag är ett ihåligt skal som bara väntar på att någon ska förstöra mig så att jag kan förstöra mig själv.

Bild: Weheartit
Bambi

Du kan fortfarande räddas, om du vill..

Ta hand om dig och gör inget dumt. <3

Anonym

♥♥♥

julia

Jag vill inte att du ska förstöra dig själv så som du gör, du är alldeles för bra och alldeles för vacker för det. Du är inte ihålig, även om allt känns så himla tomt så finns det saker. Men jag tror att det handlar om att du inte träffar folk, att du är ensam mest hela tiden och det krymper din syn på livet. Jag saknar dig och hoppas att du mår lite bättre snart. Bara lite lite grann så du slipper det värsta (även om jag egentligen vill att du ska må bäst). du är bäst. älskar dig <3

jess

tack



åh ja. han är allt

Melinda

♥!

isabella

har du panikångest?..

Fannii

Emelie, ♥

carola

hittat hit via en slump.

Dina ord går rakt in i hjärtat på mig..

Det kunde vara mina ord, mina tankar.



Hatar mig själv, hatar livet, hatar alla runtom kring...Vill bara bort härfrån, men var?

Tårarna rinner, känner mig ensam fast jag har man och barn...misslyckad

Lizz

Jag tror de är dags för dig att köpa dem där katterna du har velat ha så länge. Du verkar behöva någon att krama om och som håller dig sällskap om dagarna.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info