I am a dark star

Ut och lämna papper imorgon. Hoppas vädret blir lika fint som idag.
Mobila teamet ville se min arm, och de tyckte jag skulle sytt det nya såret. Men det var försent idag eftersom jag gjorde det igår och jag hade ändå vägrat åka med för jag vet hur det slutar. Första självskadan sen sist jag låg inlagd, vilket var i mitten på mars. Nästan rekord.

Lyssnar på finaste Broder Daniel och drömmer mig bort. Funderar på att skaffa egen domän men vi får se hur det blir med det. Har ingen direkt lust till någonting. Har i alla fall tvättat idag, och dammsugit. Glömde såklart lägga ner sängkläderna i tvättkorgen... Dammråttorna blev i alla fall uppätna av dammsugaren så någon nytta gjorde jag allt. Fast jag har aldrig dammråttor men vad ska man kalla det? Allmän smuts.

Ska inviga mina nya accessoarer imorgon. Hoppas på bra hårdag, luggen lever sitt egna liv och färgen har tvättats ut ganska mycket. Just ja, är förresten rödbrun i håret sedan förra veckan. Gillar den färgen, faktiskt.

Har jag en bra hårdag imorgon så kanske jag tar bild. Det var ett tag sedan nu.

Bilden i inlägget är tagen från Weheartit.com



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info