Happy people never fantasize

Soon I grow older
but God knows I haven't lived yet

Spenderat kvällen med att se lite på semifinalen i Eurovision, men efter det har jag inte gjort så mycket. Lyssnar på finaste Broder Daniel nu. Varit yr och mått illa större delen av dagen, fick lägga mig ner för allt snurrade. Somnade och vaknade vid sju ikväll. Var och handlade i eftermiddags så lite nytta har jag gjort.
Imorgon ska jag till Gunilla på vuxenpsyk. Mobila teamet skulle skriva i min journal att jag fått sömnproblem igen, trots sömnmediciner. Och så skulle de skriva om rösterna, att de är värre nu. De höll mig vaken till sent inatt, tror jag somnade riktigt vid halv fyra någon gång. Fick sån ångest av det högljudda babblet så fick slå mig i huvudet, men det hjälpte inte. Det är så jobbigt att det aldrig är tyst. Tror det kanske är därför jag mått illa idag, för att det blir för mycket.
Ska fortsätta lyssna på Broder Daniel nu, försöka fokusera på musiken istället för ljudvolymen innanför skallbenet.
jessica

tackar, finns inget bättre än dom!

jessica

nej. du är det!

Linda.

Emelie, vad gör man för att överleva ensamhetens kalla väggar? Jag är sjutton år, men har inte ens levt. Alla festar, träffar killar och lever livet medan jag sitter i mitt rum fullt av ångest och ruttnar. Jag är en loser, en idiot, en feg jävel. Borde jag ta livet av mig?

Julia

Fina du, du ska inte behöva höra allt det där. Du borde få ha det tyst och lugnt. Du är värd att må bra. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info