Dagen med syster

Godkväll. Idag var jag som sagt med syster, men innan jag begav mig ut kollade jag posten och hade fått brev från Posten om att jag kunde hämta mina skor, så jag gick till ICA och hämtade dem och sedan när jag kom hem tog jag på mig dem och de är verkligen jättefina!
Syster försov sig så vi träffades en timme senare än planerat, men när vi sågs kollade vi affärerna och jag köpte en svart ring med rosett på, ett silverfärgat halsband med ankare i strass, röda solglasögon, nagellacksborttagning, puderpuff och foundationsvamp. De sista tre var välbehövda! Dock hade jag mina höga shorts idag och de är för stora och knäpper upp sig hela tiden så det såg typ helt konstigt ut för tyget putade ut där det satt löst. Och efter några timmar i mina nya skor gjorde fötterna jätteont, men som tur var hade jag med mig mina lila Converse just in case och det var bra att jag tog med dem för Gud vad skönt det var att gå i låga skor igen, haha.

Efter Överby åkte vi hem till syster och hennes pojkvän Jimmie. Där välkomnades vi av deras två katter; Buffy och Spike. De är så söta!
Jag fick kopiera mina papper på deras skrivare och så skulle syster hjälpa mig betala hemförsäkringen men eftersom den redan är snart en månad försenad (fick den först i måndags) skulle jag ringa men de var upptagna de tre gånger jag ringde så jag får skicka in autogiro på måndag när jag ändå är i stan och ska lämna in pappren till soc. Glömde dock att tejpa ihop autogiropappret men det får lösa sig på något vis.

Nu sjunger någon i lägenheten under mig, haha. Låter jättefint ska ni veta. Tror det är en snapsvisa eller något liknande. Sådär jätteintressant att skriva om men ah.

Mår inte alls bra och vill helst hålla mig undan folk ett tag. Och jag hatar otacksamma idioter. Och jag hatar uppblåsta idioter. Jag hatar alla idioter, helt enkelt. Nu ska jag göra sallad.
rosa

Låter supermysigt!

Älskar katter, kan dock inte få någon eftersom mamma är paranoid och tror att de är satan.. Trevlig familj jag har!

Kimona

vem är otacksam idiot? :O




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info