Att göra tvärtemot vad man vill

Extrem ångest, skrikande röster och en känsla av hopplöshet. Det är hur jag har det ikväll. Känns så lätt att släppa taget nu, precis nu. Vore så skönt att bara slippa allt och bli fri. Men jag håller mig fast, jag måste hålla mig fast. Men jag vill inte. Inte nu. Nu vill jag bara vara fri.
julia

Du ska inte behöva ha det så.. :(

Du får inte släppa taget, för jag vill inte att du försvinner ifrån mig, jag vill inte att du lämnar mig ensam i denna grymma värld. Jag vill bara att du ska må bra, jag försöker. Men det är så himla svårt. Jag älskar ju dig..



<3

Daisy

Bakgrunden du har till din blogg nu, har du gjort den själv? Om inte, var hittade du den? Jag gillar den. =)

Jane - ROCKBLOGGEN

Jag känner inte dig, men det hindrar mig inte från att försöka skicka lite styrka till dig. Du klarar det här! Även fast det är svårt. Du överlever, trots att du inte vill. Det är svårt. Men en dag kommer du vara glad över att vara i liv.

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Jaså?:) Dom låter.. annorlunda jämfört med förut, lite mesigare har de blivit, men de är fortfarande bra♥



Ja. det tycker jag absolut!:D Kan jag få din msn btw?:) Så kan vi snacka där.



Puss!♥

julia

Sv: dina kommentarer får mig alltid att le. Du är så jävla bra så det finns inte. Är du verklig? Jag älskar dig så himla mycket, min fina. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info