7 faktan om mig

Jag hade svår astma när jag var liten
Jag har blivit biten av en åsna
Jag säger och gör ofta saker jag egentligen inte borde
Jag hatar människor som ser ner på folk de inte känner
Jag har väldigt lätt för att bli kär, och väldigt svårt att släppa taget om folk
Jag vill inte vara som alla andra, men jag är rädd för att sticka ut
Jag har svår spindelfobi
ELINA

- skribent på http://roccam.se

sv: OHja! Well, den doftar inte så jättegott, faktiskt.

Fast den doftar blåbär sjävklart, men ja, passar typ inte. Hahah.

Tog den mest för att den var blå :D

Kimona

Kan lätt få ihop till 10 :)



8. Första favoritfärgen var gul

9. Mest älskade gosedjuret är en elefant

10. Hängde i takkronan när du var liten

Skywalker.

jag har också lätt för att bli kär. det suger.

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

har lätt för att bli kär & svårt att släppa taget om folk :/ jobbigt! håller med dig om 4 också :/♥

Fannii

Hur har du lyckats bli biten av en åsna? Den historien vill jag gärna veta! :'D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info