Svar till E ang läppiercing

Hej E! Jag har personligen aldrig haft några problem med någon av mina piercingar. Läppiercingar kan dock, precis som du säger, vätska ganska lång tid även om de nästan läkt. Det är bara naturligt och inget att oroa sig för. Att den ömmar kan vara för att du råkat nudda den eller för att piercingstaven/ringen och kroppen inte riktigt vill samma sak. Det går över, men har fortsätter det eller bli värre så föreslår jag att du ringer piercingstudion och frågar om råd där. Gjorde du piercingen själv kan du alltid maila en piercingstudio, t ex Barbarella, och fråga om råd på så vis.
Tack för din fråga och hoppas svaret var till någon hjälp
E.

Åh tack för att du svarade så snabbt !

Gjorde mig mindre orolig, nu vet jag (:

Tack ännu en gång , kram !




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info