Ska man döda så ska man döda och inte mesa runt

Idag är sista dagen på vecka 10. På tisdag ska jag till Pilen och träffa min sjuksköterska där för första gången. Jag vill inte men de har gett mig en kontaktperson där ändå. Suck.
Utöver det tror jag inte att jag har något planerat. Ska komma iväg och köpa blekning men jag vill inte åka dit själv så måste hitta någon att åka med. Kan kanske få mamma till att åka till Willys så kan jag köpa det där. Vi får se.

Jag har precis sett klart på den norska filmen Fritt Vilt III och den utspelar sig innan vad som hände i första filmen. Det var bra för man fick lite förklaringar till allt som hände men jag förstår fortfarande inte mördarens motiv.
Ettan är den bästa i triologin men den tredje går ju att titta på. Blir bara så jävla förbannad/less på alla karaktärer som är så himla mesiga. Jag menar; blir man jagad av någon som vill mörda en och man har ett vapen och får tillfälle att döda den som jagar en så tar man väl den chansen? Man sticker väl inte eller slår eller skjuter endast en gång? Det gör de ALLTID i de filmer jag ser. Varför inte slå/sticka/skära/skjuta tills personen är helt död? Då går man ju i alla fall säker. Tycker det är så himla mesigt och det är så i varenda film jag ser. Är människor verkligen så korkade?
Hade jag blivit nästintill mördad av någon och fick tag på den personen och hade ett vapen tillhands så skulle jag allt se till att den dog.

Nåväl, nog om mina frustrationer. Nu ska jag leta bilder på fina frisyrer som jag kan klippa när mitt hår växt ut lite till. Sparar ut det som ni kanske vet, men vill inte ha det tråkigt, utan lite spännande och annorlunda. Mest hoppas jag på att luggen ska växa, men den är på väg i alla fall. Synd bara att min lugg aldrig vill ligga ner utans står upp hela tiden så man måste fixa den med våld eller ha hårband för att det ska ligga ner. När den väl är platt så är den i ögonhöjd, alltså under ögonbrynen. Men det ser inte ut så pga att luggen står upp, det ser ut som den är jättekort. Gud vad jag hatar mitt hår.

Nej, nu ska jag duscha och sen leta frisyrer!
Dixi Wonderland

Svar: Åhh va gullig du är darling :D Blir verkligen super glad! tack ;*

becca

det var väl det vanliga. eller a blödde mkt osv å hittades dagen eter..

pusss på dig!

julia

Jag tycker iaf att ditt hår är jättefint! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info