Orolig

Nu är jag lite orolig. Caroline har inte svarat på mitt mail och Martin har inte ringt än trots att han sa att han skulle ringa under förmiddagen. Visst, det är en halvtimme kvar innan det blir eftermiddag men jag blir stressad av sånt här. Är så himla rädd att Caroline drar ut på det och att det i så fall kommer innebära att Martin inte vill erbjuda mig lägenheten längre. Jag tycker inte om soc, de ska alltid sega och sega och sega. Man kan tro att de tycker om att såra andra människor.
Jag behöver den här flytten och jag behöver den snarast möjligt. Man kan i regel flytta in i den här lägenheten när man behagar och jag vill verkligen ha den. Snälla, snälla ring mig snart...
Maskrosmor

Väntan är jobbigt och ännu jobbigare och ovist då beslut skall fattas av soc.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info