Omoget

Alltså nån fejkar mig här och det är ju så himla uppenbart att det inte är jag? De flesta inlägg är skrivna på franska och bilderna är gamla.
Löjligast är att personen som utger sig för att var mig nästan har 50 vänner. Hallå hur moget är det att fejka någon egentligen?
Någon som har Skyrock som kan anmäla personen?
Addie

fan så fin blogg du har. Undra om du kommer ihåg mig? men vi brukade snacka för aslänge sen haha! ;*

Addie

men haha! jag trodde du hade glömt mig haha! har följt din blogg ett bra tag ju haha men trodde aldrig du skulle minnas mig liksom! awe, tycker vi får börja ta upp kontakten lite igen sötnos? (:

<3

Lina

hahaha, men va? seriöst? :O

helt sjukt

Maskrosmor

sv - Tusen tack för hjälpen min sköna =)

julia

Du kan anmäla själv, längst ner till vänster på sidan så står det "report abuse". <3

Nanaki

Jag har en kompis som har råkat ut för samma sak på samma sida, fast hon bryr sig inte så mycket. Men du kan anmäla det själv :) Det brukar stå längst ner på sidan :)

Kram Nanaki <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info