Okej dag

Dagen har gått helt okej. Jag har gosat mycket med Tex och det är alltid lika mysigt.
Har ingenting att göra så jag letar förmodligen film samtidigt som jag ser någon jag redan har. Att se film är en sån där "räddare i nöden" när man inte har något att hitta på.
Eller just ja, ska ju göra en ny design! Den kan jag jobba på. Ingen aning hur jag vill ha den men det går nog ändå.
Puss hej!
E M M A

Svar: Tusen tack, det betyder mycket att få veta att man gör något som är ''bra'' emellan åt.

Jag går hos en psykolog osv. Men inget direkt fungerar. Och dessvärre så förstår ingen, och när jag försöker prata så känns det som att ingen lyssnar på vad jag har att säga. Känns meningslöst att ens försöka förklara hur jag mår.

Bambi

Det är bra att du hade en okej dag (:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info