Nya designen uppe

Nu har jag fixat ihop en enkel header och bytt ut designen. Ser den knasig ut så tryck på F5 knappen så uppdateras din webbläsare.
Hade inga idéer till header så tog bara några random bilder jag hittade för ett tag sen. Men den duger i alla fall. Mest nöjd är jag med kommentarssidan.

Och just ja, kan vara bra att veta: Alla länkar som inte är inom bloggen öppnas i nytt fönster, så man behöver inte högerklicka och välja "öppna i ny flik" eftersom det sköts automatiskt. Tycker själv det är störande när folk med högerklicksskydd inte har att de öppnas i nytt, för då måste man lämna sidan och det kanske man inte vill just då. Men nu har jag så i alla fall så no worries. Och jag har högerklicksskydd för vissa tycker det är roligt att kopiera mina inlägg och ha som sina egna...

Men kika runt och släng gärna in en kommentar om vad du tycker om nya designen. Kritik uppskattas, positiv som negativ.
Linnea.

Jag gillar designen! Enkel och snygg :)

Fannii

Det blev skitfint ju! :D Får lite vårkänslor faktiskt, hihi :3

Lejonhjärta.

ja, kommentarsidan är jättesöt. ♥

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Jättefin design! :)

julia

Jag älskar din nya design! Så himla fin! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info