Länk-knas

Nu är det då såhär att jag har en ny design som är supersnygg för mig med minidator men som ser helknasig ut för er med större skärm. Jag orkar inte fixa det just nu och vet inte ens riktigt hur jag ska fixa så det passar alla skärmstorlekar. Någon som har tips får gärna kommentera och berätta.
In the mean time så får designen se ut som den gör.

Det är alltså länkarna i headern som sitter konstigt.
Maskrosmor

Inte för att jag vet hur det ska se ut. Men hos mig funkar det så långt jag kan se. =)

Empa

Omg, designen är verkligen underbar, så fin. c:

Daniella Lejonhjärta.

jag ser länkarna snyggt,men ingen header!

Fannii

Om det är dropdownmeny-länkarna så är de som en ikon för en bild som inte kan visas uppe i vänstra hörnet för mig.. :/ (Har Google Chrome)

Tråkigt att det blir konstigt i olika läsare också, jag menar det borde ju vara lika, menmen! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info