Jag har köpt en bok och sett på Skins hela eftermiddagen

Igår beställde jag hem min favoritbok; Vingklippt Ängel. Den kommer hem om ca 3-4 dagar och jag längtar tills jag kan läsa den igen. Jag älskar självbiografier och speciellt de böcker som handlar om folk som mår dåligt eftersom det är något jag kan relatera till. Kommer kännas underbart att äntligen ha den boken som egen efter alla gånger jag lånat den från biblioteken runt om i regionen.

Min dag har spenderats mestadels i sängen men när jag vaknade igen vid halv fyra tiden på eftermiddagen satte jag mig vid datorn och såg avsnitt 4 till 7 av Skins. Tack Hanna för att du tipsade mig om den serien, den är underbar! ♥

Glömde givetvis att åka och hämta ut medicinen idag också så jag måste verkligen göra det imorgon! Kom ihåg det nu, Emelie!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för jag orkar inte sitta på den här stolen längre. Ska nog ta mig lite vatten och sen kanske gosa lite med Tex. Orkar inte läsa era bloggar just nu tyvärr. Är nere på minus i måendet igen. Take care ♥
Daniella.

önskar att jag kunde säga något fint.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info