Inflyttningspresent till mig själv

Jag har tänkt lite och kommit fram till att OM jag nu får en lägenhet relativt snart, så ska jag ge mig själv en liten present, dvs en tatuering. Och eftersom jag inte har så mycket pengar just nu blir det något litet att börja med. Diamanten jag planerat ska göras men det blir när jag har lite mer pengar. Den tatuering jag tänkt som present är enkel, fin och har en tanke bakom; frihet. En önskan, eller kanske även en påminnelse, om frihet, att den kan vara möjlig. Här är bild på tatueringen i fråga:

Placeringen ska vara på handleden på högerarmen eftersom jag inte "får plats" på vänsterarmen. Men när ärren där bleknat så ska jag fixa dit något fint.

Nu hoppas jag bara att jag kan flytta snart!

julia

Det låter som en bra idé hjärtat! Jag hoppas så innerligt att du får den, håller alla tummar och tår! <3

E.

Åh så fin tatuering !

Tänkte ställa en fråga angående läppiercing om det går bra?

Frågan fick nämligen inte plats i "bloggfråga" rutan när jag försökte skriva där :c Det är så att jag har piercat ena sidan av läppen för lite mer änn 2 månader sedan ! Men ibland i perioder känns den lite ömm ! och det kommer fortfarande lite sårvätska ibland. Tänkte höra med dej om du visste ifall detta fortfarande är lite av "läk delen" dom fortfarande inte är riktigt klar, har du upplevt att någon läpp piercing har blivit lite ömm under någon dag sådär utan andledning och sedan försvunnit ( Det ser inte infekterat eller svullet ut !) ? (: Många kramar !

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Vilken bra idé, det förtjänar du!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info