Extas

En av ägarna till de lägenheter jag sökte på Blocket igår hörde idag av sig! Jag blev helt till mig inombords. Han heter Martin och han ska ringa och prata med Caroline på soc för att se så allt står rätt till och att jag inte har några betalningsanmärkningar. Efter det ska han höra av sig igen.
Dock hade rätt många sökt den lägenheten men ville jag så skulle jag få titta på den. Nu väntar jag bara på att han ska ringa tillbaka och förhoppningsvis ge mig en tid för visning.
Åh, hoppas verkligen detta blir av!
Lejonhjärta.

Tror du att du klarar dig själv?

Tilma

Vad kul :D <3<3

Linnea.

Jag hoppas för lägenheten för din skull! :)

Anonym

Ja, det var dödsläskigt. Jag klarar mig inte utan henne, hon är som mitt syre. Sjukt att man kan vara beroende utav en person, fast jag är det. Åh, i trollhättan spelade man in fucking åmål. Tror jag. 99.9% säker. Och det är den finaste filmen jag vet, så det är ju liten plus i kanten haha.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info