Dagen i korthet

God eftermiddag!
Idag ser jag ut såhär, fast på bilden ser mina ögon extremt ljusa ut, lite creepy tycker jag. Och så ser den lite suddig ut? Eller är det mina ögon kanske...

Har min nya goa tröja som jag är lite kär i och så blev håret faktiskt bra. Ser mycket bättre ut på riktigt dock, jag blir inte det minsta bra på bild.
Färgen blev inte röd, men mahogny och den gillar jag faktiskt. Min syster trodde att jag hade klippt mig men det har jag icke. Ska spara håret nu och när luggen vuxit ut lite mer ska jag toppa det. Toppar jag det nu så har jag ingen lugg kvar sen.

Hade även mina nya jeans idag men dragkedjan åker ner HELA tiden och det var så grymt irriterande att jag bytte till mjukisbyxor så fort jag kom hem. Gillar inte sådana byxor alls men det märks ju först efter att man använt dem en längre stund att gylfen håller på så. Störande i alla fall.

 

Jag köpte ett par superfina jeansshorts från H&M, och jag hade 50kr i rabatt så jag betalade 199:- för dem. Bild på dem finns nedan.

Jag inhandlade även två linnen, ett grått och ett vitt. Sedan köpte jag ett par superfina knästrumpor i ljusgrått med rosetter längst upp och jag har letat efter ett par fina knästrumpor ett tag nu så jag blev nöjd!
Sedan gick jag och syster till Rusta efter att ha gått runt överallt några gånger och ätit och kollat alla intressanta affärer. Syster skulle köpa shampo där och när vi kom dit hittade jag en jättego parfym för bara 40kr! Love Desire heter den och designen på förpackningen samt flaskan är supercool så det var ju lite roligt det.

Nu har jag varit hemma ett tag och jag är väldigt trött. Ska vara på BUP klockan 11 imorgon och sedan på vuxenpsyk klockan 3 och så ska jag även hinna hämta ut min studentmössa. Men det ordnar sig nog.
Nu blir det att läsa bloggar. Pusshej! ♥

Just ja! Köpte även ett set med massa pärlarmband. Heter det set? Det är ju inte direkt ett par, eller jo kanske. Det är ca 6 armband och de är ihopsatta med ett fint sidenband som jag knytit som en rosett. Jättefint!

Bambi

Då kanske vi ses hos BUP imorgon, om vi inte träffas snabbt i skolan för att hämta mössorna? (:

Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

Snyggt hår :D

Maskrosmor

Du blev ju jättefin i håret. gillar =)

julia

Fyfan vad du är snygg, jag typ smälter varje gång jag ser dig! GAH! Du passar verkligen i allt, darling <3

Mimi

Åh så vacker du, en riktig ängel <3

HannaH

vad fin du är i håret hjärtat <3

Empa

Åh, du passar verkligen i den hårfärgen. Så fin hihi.

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Åh va fin du är!

victoria

snygga människa!

Eichan

Sv: Åh, den luktar så sjukt gott! :'D Har en tredje favorit också.. som luktar typ godis och är i en randig förpackning.. heter sugar något.. om du vet vilken jag menar? haha



Men aw, fast du är ju lite smått sådär omänskligt söt :(

MandDz

Re: Tack så mycket! :] Jo adidas tröjan är awesum!

Hildblom

- skribent på http://hildblom.blogg.se/

Söt/snyggis! :D

Fannii

En mysig nyans på håret du fått till! :)

Fannii

Grymt mysig tröja också, blir lite wannabe och springer iväg och skaffar mig en jag med :$

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Gillar håret OCH tröjjan!:D ser gosigt ut:$

Anonym

Åh vad fin du är! Håret blev superbra!

Jojjo

Gud va söt du är:O




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info