West Coast Riot!

 

Dorm Patrol var först ut, och de var jävligt bra! Synd att publiken var så trög bara, för jag ville inte vara ensam där jag stod och hoppa och hålla på, haha. Men mer ös blev det när Voice Of A Generation spelade! De var skitbra och publiken var riktigt på och det var en jävligt bra spelning!
Såg nästan alla band men fick väldigt lite bilder. Men så slog klockan kvart över sex på kvällen och då kom Sum 41 upp på scen och det var magiskt!

 

 



Det som störde mig lite var att Sum spelade några andra låtar, och jag ville bara höra deras. Men de var jävligt bra live och jag hade jättekul! Hoppade massor under spelningen och hela WCR var jättebra! Synd att jag inte fick se All Time Low och The Exploited bara. ATL spelade sent och då hade jag och Mattias fått åka hem med bussen som gick vid halv sex eller något på morgonen. Så dåligt att bussarna inte går oftare till Trollhättan från Göteborg!

Träffade även på Danni! Jättesöt var hon.
Hade en grym torsdag och en grym helg! Helt klart värt allt!
julia

Åh, blir så glad när jag hör att du har haft det så bra! jätteglad för din skull min ängel <3

Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

Låter som du hade helt sjukt kul ju! :D<3

Danni.

Varför missade du the exploited? :c de spelade ju tio..

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Fina bilder :)



jag letade efter dig, men hittade dig inte :c

Emma

Dumt att jag aldrig såg dig, trots att vi stod på nästan samma ställe på Sum 41!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

najsiga bilder! :D

fanniii

Ååh låter som om det varit skitkul! avundsjuk

Vilka låtar spelade Sum 41? :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info