# 1696

Gick upp vid fyra-tiden idag, så har inte varit vaken så värst länge. Segt att sova så länge, men har i och för sig ändå inget att göra om dagarna så jag missar inte direkt något, haha.

Måste bege mig ner till Försäkringskassan snart också för att ansöka om bostadsbidrag igen. Min ansökan går ut nu i juni. Kan gå dit imorgon kanske, om jag orkar och det inte regnar. Det har regnat alldeles för mycket nu på sistone.

Dropdownmenyn krånglar för några och funkar för andra så jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att den ska vara rätt för alla datorer. Låter den vara kvar i alla fall, för jag tycker om den och förhoppningsvis ser det inte på tok för konstigt ut hos er den krånglar.

Färgar håret nu för att få bort utväxten. Tycker dock färgen blir snyggare när den är lite urtvättad, den blir så intensivt rödbrun som nyfärgad. Men den är fin då också.
Ska se någon film nu, har inte bestämt vilken än. Men då har jag något att göra medan färgen sitter i.
Uppdaterar kanske mer senare, ha det fint.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info