Some stuff

Ett par av det trepack marininspirerade strumpor jag köpte igår. Dessa är mina favoriter!

Jackan jag köpte på Myrorna för 85 kronor. Jävligt snygg, men mycket snyggare när man ser den på riktigt för på bild blev den sådär och man ser inte så bra. Älskar den i alla fall!

Dålig bild på håret. Syns ju knappt vad jag gjort, haha. Men det är fint tycker jag, i alla fall IRL. Och så har jag bytt medusans kula till svart, som lite kontrast. Det blev helt okej!

Nu ska jag göra något att äta, uppdaterar senare/imorgon!

 

Maddis

Sjukt snyggt blev håret. Lite sådär annorlunda. Du är ju för övrigt galet snygg så.

Lisette

du är så himla fin!

Emma

Väldigt fin jacka, väldigt fint hår, väldigt fin tjej :D

Lotta

Gud vilka söta strumpor!!! Fin blogg också!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info