På Drift

Har ingen direkt blogglust just nu men slänger in ett kort inlägg så det inte blir för tomt här på bloggen!
Imorgon ska jag vara med syster, vi ska till Överby och jag ska köpa lite saker. Lägger upp bilder imorgon. Ska bli roligt, det är skoj att vara med min syster.

Den 25e juli kommer Mattias hit igen och det ska bli jätteskoj! Vi ska äta på Hard Rock Café och så ska vi titta på djuren i Slottsskogen. Längtar efter att få titta på de söta djuren, var längesedan jag gjorde det!

Mår sådär, inte jättedåligt men inte heller bra. Det går liksom i vågor just nu. Får ångestattacker under kvällarna och igår mådde jag jätteilla och det kändes som jag skulle spy. Idag mår jag i alla fall inte illa och det är skönt.
Lyssnar mycket på Kent om dagarna och tycker de ska komma till Göteborg snart igen! De är sjukt bra live!

Ha det fint alla, så uppdaterar jag imorgon!

Lina

Kent är fantastiska live!

julia

Åh, vad kul att han ska komma och hälsa på snart igen och att ni ska hitta på en massa, det gör mig glad när du är glad. Känner mig dock dålig som inte gör detsamma, vill också göra dig glad..<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info