Ny design - space

Ny design. Tryck F5 om den inte uppdaterats. Är något fel så skriv gärna en kommentar, då min dator har sån liten skärm och upplösningen blir annorlunda för mig jämfört med hos er med normalstora datorer.

Sen måste jag säga att jag har världens sötaste och mest omtänksamma läsare ♥♥♥

Lina

Bakgrunden täcker inte hela inläggsrutan, och "Hem", "Senaste inläggen" osv är lite mycket åt vänster på min dator, men annars var det fint. :)

Lisette

skitsnyggt!

Lizz

Och vi har världens sötaste och mest omtänksamma bloggare. (:

mathilda

- skribent på http://p287.blogspot.com

Det var fint att äntligen få se honom och tycker synd om alla som inte fick göra det!

Emma

Jättefin design, verkligen! På min dator ser det likadant ut som på Linas, det har inte hamnat helt rätt där. Men fint! (:

Sandra

Fin! :) men ''hem'' och ''senaste inläggen'' är typ utanför,om du förstår :P

Miranda

Tummen upp! :D

Lina

SV; Känns så ibland, men det kanske bara är jag som överreagerar. Har lätt för att göra det..

Melinda

Gillar designen starkt, jättefin! :)

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Asfint!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info