Medusa

För att göra mig själv lite gladare ska jag pierca medusa nästa vecka. Gör det själv, för har inte råd med studiopriser just nu. Har 600 kronor kvar denna månaden...
Försökte för en stund sedan med en säkerhetsnål, men hålet blev för litet för smycket (uppenbart, egentligen.) Så när jag ändå ska till Göteborg nästa torsdag så ska jag köpa en piercingnål. Funderat på medusa ett tag nu, tycker det passar med de övriga piercingarna jag har.
julia

åh.. jag tror det blir superduper fint! kommer passa dit perfekt! du är finast.

Maddis

Du har en sjukt snygg frisyr vill jag lova!

Tilma

ser ut som de kommer se skitfint ut på dig :)

Fanniiiiiiiiii

Kommer bli jättefint på dig! Symmetriskt och fint med de andra också! :D

Linnea.

Medusa är awesome.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info