Medicinslarv

Minns inte vad jag gjorde igår kväll. Minns inte hur jag hamnade i sängen, bara att jag vaknade där när Hemvården ringde. Somnade om så fort de gått och blev väckt av syster för en timme sedan. Hon frågade vad jag gjorde och jag sa att jag sov, då blev hon förvånad och sa: "Va? Såhär sent?" Hon berättade vad klockan var och jag gick upp. Skulle ta mina Nifirexdroppar och upptäckte att Cipralex var kvar. Det är den medicin jag inte får ha hemma och ta själv utan att någon ser. Men där låg den, så jag tog den som jag ska varje dag men får väl säga till imorgon att de slarvat. Upptäckte dessutom att jag inte fått någon Zopiklon, utan att påsen där den ska vara i var tom. Två slarv på en dag, då blev jag irriterad. Behöver Zopiklon för att sova!!

Har ingen aning om vad jag ska göra nu. Piggna till låter som en bra idé.
Bambi

Sv: Lättare sagt än gjort.

linda.

varför får du inte ha cipralexen hemma eller ta den själv?

puss och kram (:

julia

men vafan håller dom på med? så kan dom ju inte göra..




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info