Hej hej, hemskt mycket hej!

Väntar på att tvätten ska torka i tumlaren och torkskåpet. Tar ju sin lilla tid, det där.

Imorgon ska jag storstäda. Jag tycker om att städa, det är avslappnande på något vis. Och så blir det ju fint efteråt.

På torsdag åker jag hemifrån 06:50, så det är riktigt tidigt. Får gå upp fem, men det kommer det vara värt! Om någon ska till West Coast Riot och vill säga hej är det bara att komma fram. Kommer ha en vit tröja med blå ränder och röda Converse. Det är väl det jag vet än så länge, haha.

Funderar även på att göra en ny design, men jag har inga direkta idéer så det får vänta. Men det kommer nog någon idé snart :)
Anonym

Alla går vi igenom en hård tid, och ibland behöver man läsa/höra om någon annan som går igenom liknande. Mitt nya liv börjar nu. Efter många sömnlösa nätter är det dags att skriva av sig för att kunna må bra igen. Läs min nya blogg här



http://somethingtothinkabout.webblogg.se

Fanniiii

ÅHH vad jag är avundsjuk på dig! Önskar jag kunde komma dit! Du får hoppa, skrika och vara galen åt mig med :D

Ha det bäst! <3

Emma

Jag ska också dit! Kommer bli så bra.

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

- skribent på http://tjelsi.com

Jag ska också på WCR! Ska säga hej om jag ser dig :D

Emma

sv: Självklart ska vi hälsa på varandra om någon av oss ser den andra! :D Får hoppas att vi ses :)

becca

finaste fina, kan inte du lägga upp några bilder på din nya tatuering?? :) pliiiis

puss!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info