Ginger

Färgade som sagt hårtuffsen idag, men det blev typ rosa. Skulle blivit mörkrött. Sen tittade jag in på Glitterbox, en blogg jag följer, och tänkte att nej men Johanna (ägaren av bloggen) har ju sån fin hårfärg, så jag undrar om jag inte passar i den?
Har därför bestämt mig för att ta en tur till Willys imorgon för att inhandla två blekningar och en L'oréal Casting Creme Gloss nummer 645 :)

Mitt hår är redan slitet igen där jag blekt, men blekte ju två gånger i rad. Ska vänta ett tag innan jag bleker igen men sen ska jag inte bleka mer. Trivs jag inte i den ginger färgen så färgar jag över med den rödbruna jag har nu. Ingen mer blekning alltså.

Nej nu lämnar jag inlägget och ni kan ju passa på att besöka Johannas blogg genom att trycka här.

Tintin

Älskar hennes blogg ^^

ELINA

- skribent på http://roccam.se

Gör inte samma misstag som mig D: Mitt underhår

som jag blekte 2ggr i rad har ju gått av!

ELINA

- skribent på http://roccam.se

sv: åååhjagvet! Har alltid velat ha såna, och nu har jag det :D

Ja, jag tycker faktiskt 10 är lagom, trodde jag skulle tycka det

var för litet faktiskt.



Nej, inte just nu, är ju inte helt klar med andra örat. Men nån

gång i framtiden KANSKE. får se hur jag känner, men nu har

jag nått mitt mål tills vidare iallafall :D

Skywalker.

Fast fröken Herrstedt redigerar sina bilder som fan, så du får räkna med att håret inte ser ut sådär egentligen imo.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info