Exaz

Exaz, jag skäms inte för det jag skriver. Jag står för det. Men dina kommentarer? Låt oss säga såhär: de är tvistade och du vet verkligen inte vad du pratar om. Inget du skrivit har haft något som helst sammanhang. Du skriver som om du känner mig, tar teorier ur det blå och mixar ihop dem till meningar. Jag publicerar inte dina kommentarer för de stämmer inte med verkligheten. Du kan tro och tycka så mycket du vill, men jag vet vad som är sant och jag tycker du kan sluta hålla på att slänga in dumma kommentarer för du har ingenting vettigt att säga ändå.
Håll dig borta från min blogg och lägg dig inte i sånt du inte har en aning om.
julia

vissa människor borde helt enkelt inte öppna käften.

Olivia

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info