Drink drank punk

Seg dag. Släppte loss som en galning till Anti-Flag nyss och har precis satt mig ner framför datorn igen.
Sett på film (Shelter, askass!) och några avsnitt av Buffy. Ringt syster och bestämt att vi ska ses vid Överby klockan tolv imorgon. Ska bara köpa puder och foundation för det är allt jag har råd med.

Har inget att göra alls. Lär bli många sittningar i fönstret ikväll. Har ont i nacken hela tiden, förmodligen för att jag sitter vid datorn dagarna i ända. Därför är det så skönt att kunna sätta sig i fönstret, för på något sätt känns det som om den friska luften gör det bättre. Har även ont i båda händerna, vid senan under tummen. Gör ont så fort jag rör använder händerna. Har alltid ont någonstans...

Dolt nummer har ringt mig hela veckan, men jag har missat att svara varje gång. Det ringer till mitt gamla nummer och alltid när jag är ute på balkongen eller hämtar posten. Missar alltid med tre-fyra minuter och den som ringer ringer aldrig mer än en gång per dag, och jag verkar ju inte få veta vem det är. Har fem meddelanden på röstbrevlådan, men jag har inga pengar på den mobilen för jag använder den inte så kan inte ringa eurovoice och lyssna på de meddelanden jag har. Någon gång lär jag väl hinna svara, förhoppningsvis.

Behöver handla också. Har ingenting att äta. Köpte två mango, frysta hallon och en låda vindruvor i tisdags men idag åt jag upp det sista av mangon som var kvar och vindruvorna är också slut. Har ett fåtal hallon kvar men det är allt. Det var bara det jag köpte sist jag var och handlade så nu är det tomt igen. Önskar jag hade mer pengar denna månad, för den har precis börjat och jag är redan fattig. Får göra det bästa jag kan helt enkelt.

Ska fortsätta tråka nu. Har inte direkt något att blogga om så avslutar här.
Linnea.

Sv; Tack så mycket! :) Ja älskade Sid.



Gillade du inte Shelter? Tycker den var riktigt bra.

Emma

Jag älskar din blogg..just sayin' :3

[FOTOBLOGG] med Författar intressen

SV; Taha (aa)

Glöm inte att vara med i min tävling på bloggen ;)

plz ;D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info