Damdamdam, superman power!

Gick ju inte så bra att sola, för det var molningt och nu regnar det lite. Men blev lite röd i alla fall, så hoppas det lilla röda blir brunt snart.

Imorgon kommer Mattias hit, för vi bytte datumen. Då ska vi till Slottsskogen och se på djuren och sen ska vi äta på Hard Rock Café. Kommer bli bra, och han stannar nio dagar så då har jag i alla fall något att göra under dagarna, i sällskap av en bra människa. Kalas!
På måndag ser det ut att bli fint väder så då ska vi grilla. Det är mysigt att grilla. Sen vet jag inte vad mer vi ska hitta på, måste posta mitt nya kontrakt också samt lämna in en kopia till soc. Gör det nästa vecka för jag har inga kuvert hemma, måste skaffa det först.

Längtar till imorgon och hoppas det inte blir så förbaskat varmt som det var idag!
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

- skribent på http://tjelsi.com

Hrd Rock Café är dyrt, tipsar om Brasserie Lipp (som ligger bredvid typ) och deras Entrecôte! Kostar under hundralappen och är SMASKENS! :D

Tilma

åååwh hälsa honom från mig=) ha de så kul :D

Daisy

Jag blir aldrig brun. Jag blir röd och sen vit igen. :-/



Lite nyfiken. Vad tycker du om min nya header?

julia

åh vad skoj!

du får ha det bäst under dessa 9 dagar! ta vara på tiden älskling, tänker på dig ❤

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Tycker de är så tråkigt att de inte kommer upp så mycket bilderna längre ifrån dig ://

N.

Hey.

Längesen jag läste din blogg nu. Men hittade den som sparad blogg i en mapp. Fyfan vad vacker du är människan, fyfan.

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

YO!

Detta är stort för mig, för detta kan betyda att jag får fler läsare på min blogg, vilket jag verkligen behöver.. Sorry om jag låter precis som alla andra nu, men lust att rösta på mig i denna tävling? Min bild är nummer 1.

Puss!

http://dreamsandthoughts.blogg.se/2011/july/foto-tavlingen.html




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info