Bara... strunta i det

I'm so fucking hurt.

- Min familj har verkligen noll intresse. Ingen bryr sig om att jag tar studenten förutom syster.
Mamma: Jag tycker inte det räknas som du tar studenten. Vi får se om du pluggar vidare, om vi firar då.

Jag lägger ner. Jag orkar inte. Stänger av nu.
rebecca

fina fina du, jag blev jätteledsen när jag läste detta. det blev jag verkligen. och så frustrerad. När tar du studenten? Då ska jag tänka på dig hela dagen och verkligen vara stolt över dig. Det lovar jag!

julia

kom till mig, fira med mig. jag önskar bara att din familj faktiskt kunde bry sig, för jag menar. du har fortfarande försökt klara av skolan. du tar ju faktiskt bara studenten en gång i livet. och det är ju inte samma sak att fira ifall du orkar med skolan sen, för jag menar. det är ju inte säkert att du orkar, du kanske börjar jobba istället? fel är vad det är. du förtjänar allt fint, det hoppas jag att du innerst inne vet.

rebecca

sv; jag slutar skolan på fredag så då kommer jag att tänka på dig. <3

Saga

Oj.... Jag tänker på dig iaf! Kram!!

Anonym

fyfan va taskigt. det händer bara en gång, då ska man fira. men du har massa som kommer tänka på dig inklusive jag:)

Lisa

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info