Piercingar och yokepsar

Varit och fått i kulan i hästskon på Fairlane, och det gick snabbt och bra. Ska nog töja min septum en storlek när den läkt, men inte mer för jag är väldigt säker på att det inte passar mig. Men en 2a eller 2,4a vore inte dumt.

Var förbi en sväng på stan också, det är ju Fallens Dagar. Det var marknad och det fanns sjukt mycket snygga baseballkepsar, eller som jag kallar dem; yoyokepsar. Ville ha de flesta men jag är pank som vanligt. Två veckor till pengar och jag är röksugen. Inte rökt på flera dagar. Har ingen abstinens, men något saknas och det märks. Det är så fridfullt att sitta i fönstret och röka samtidigt som man lyssnar på fin musik. Det är riktigt mysigt.

Har fått ett par kommentarer om att jag har för mycket piercingar nu, men jag trivs i de jag har och vill jag ta ut någon så gör jag det men i nuläget tycker jag om allihop så det blir inte av att ta ut någon. Men jag ska inte ha några mer i ansiktet nu i alla fall, det vet jag. Då blir det för mycket, haha! Men naveln vore inte helt fel, gick ju sådär när jag piercade den och ena kulan ramlade av och försvann så jag fick ta ut allting. Synd, för naveln är fin att pierca.

Nej nu ska jag hitta på något, vad vet jag inte. Sova en stund kanske, men det är en megastor fluga här inne och jag vill inte att den ska flyga in i mitt öra och lägga ägg. Får sova under täcket, jag så får det bli.
Puss.
Danni.

åh. septum är så fint.

Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

Tycker du har precis lagom med piercingar. Du passar så bra i dem :D<3

Lina

Jag tycker att du är fin i piercingar, du passar i det :)

Lina

SV; Ja HP-serien är bäst! De som säger att det bara är böcker/filmer har ingen aning om hur det ligger till. Skulle inte vara samma människa utan Harry Potter.

Sanna:)

tycker du inte alls har för mycket piercingar, du passade i dom ! :)

finns inget finare än piercingar ! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info