Måste lämna in datorn på lagning

Min dator beter sig helt konstigt och jag kan ibland inte klicka på saker och Photoshop funkar inte och det är inte Photoshops fel utan datorns. Behöver lämna in datorn på lagning, för jag vill kunna använda Photoshop och jag vill kunna klicka på det jag vill! Samma sak; tittar jag på film och har helskärmsläge så efter ett tag blir det liten skärm och inget händer när man klickar på skärmen så den ska bli stor igen, så man måste (av någon konstig anledning) trycka på Start knappen för att det ska funka, MEN nu funkar det inte ens att trycka på den så det är något riktigt fel fel fel på skithögen. Är bara rädd att det ska bli jättedyrt, så jag undrar om någon av er vet ungefär vad det kan gå på?

Självklart har jag provat att starta om den ungefär 1000000 gånger... Det har varit så ett tag.
Danni.

om du har full försäkring och de ser att det är inget du har gjort (men minsta lilla skada kommer de skylla på dig & då kommer inte försäkringen att gälla) men räkna med minst 50% av datorns kostnad som ny. :(

Anonym

om du inte redan har provat att starta om den så görde, unkar inte det så provaa att installera om hela datorn

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Tror de inte är så dyrt att lämna in den på lagning, beror på vad som är felet, dock :/

Men man får hoppas på de bästa!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info