Kalasdag!

Jag har haft en underbar dag med vackra Hanna! Vi har fikat, jag har bytt ut mina piercingar (förutom dem i kinderna) och så har vi kollat rean och bara umgåtts. Supermysigt!
Dock tappar jag kulorna i mina hästskor hela tiden... Någon som har något knep för att de inte ska ramla ur? Skruvar åt dem så hårt jag kan men några minuter senare lossnar dem igen. Jävligt irriterande!
Michi

Gör rent smycket och kulorna, för du kan ha fått i ngt som är som olja(kan komma ifrån fingrarna osv) som gör att de glider upp osv...Prova det!

Elin

DÄRFÖR ska man ha ringar med bara en kula istället för hästskor, har haft samma problem med att dom åker ur... Finns nog inget direkt knep för att ha kvar dom, vad jag vet.

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Åh, det hände mig med när jag hade min läpp-piercing, det var en av anledningarna till att jag tog ut den igen :p.



Allt bra btw?:D



Puss!

m3lind4

- skribent på http://m3lind4.se

Du har i under läppen till vänster, där ska jag pierca mig den 15:de augusti. Gjorde de ont? Tog det långt tid att läka?:)

x

Kan hända att du har för stora ringar med, då glider dem ju på läppen när du pratar osv. kulorna,alltså.

Erica

Åh, finaste Emelie det var jättelänge sen! Hoppas du kommer ihåg mig!

Hur är allting med dig?!

Själv har allt varit upp och ner och nu ska jag bli mamma om en månad. Konstigt hur livet blir ibland.

KRAMAR PÅ DIG!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info