Fuck everything

Och så faller allt ihop, väggarna raserar och jag ligger kvar bland resterna av det som en gång var.
Jag lät slöa rakblad dras mot huden men det mesta de åstadkom var inte värt någonting. Jag är längre ner än botten, allt är bara... fan.
Man kan hålla ihop sig länge, men tillslut brister man och då finns ingenting kvar.
julia

Men. Varför ska det behöva bli så? Det ska fan inte bli så, du får inte sjunka så djupt hjärtat, jag älskar ju dig och det smärtar inuti mig när jag vet hur dåligt du mår. I dessa stunder måste du minnas alla bra stunder, minnas att jag älskar dig nå fruktansvärt mycket, att du är bra. Kom ihåg det, att du är bra. Rakbladen, dom tycker jag att du ska låta bli, du ser ju själv att de ändå inte gjorde någon nytta, du kan klara dig utan dom, det vet jag. Tänker på dig, min finaste ängel. ♥

Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

<3<3<3

elin

det är bara att resa sig upp. du klarar det.

Danni.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info