Lame

Hejhej! Idag händer inte så mycket. Ska duscha, prata med Bambi, skratta lite, planera morgondagens kläder, hoppas på att morgondagens hår och smink blir bra, äta och kanske se film. Inget speciellt direkt. En vanlig dag helt enkelt! :)

Imorgon dras pengarna från mitt konto till löshåret jag vann, och jag blir riiiktigt förbannad om det är syntet. För det stod i rubriken "100% HUMAN REMY HAIR" och då får det fan vara det också. Hoppas i alla fall jag får hem det snart!

Nu måste jag äta för magen kurrar. Hej så länge!
Bambi

NOMNOMNOM, akta dig för Jesper! :D

Imorgon kommer vara bäst, för du är en häst och för att hästar är kaniner egetligen, men det är en hemlighet $:



Skratta är bra, för då blir du odödlig, för du vet.. ett gott skratt förlänger livet och det betyder att vi två aldrig kommer dö! :D WOOOOH ALIVE FOR EVER!! :D

danni

varför köper du inte löshår från rapunzel?

danni

eller någon likande. där vet du ju att det är äkta hår.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info