Fattiiiiggg

Dagarna går så himla långsamt! Och jag fick precis sms från Telenor, och de kommer dra 329 kronor från mitt konto den femte februari. Det innebär att jag har 181 kronor kvar när jag betalt allt jag ska betala. Gud vad mycket pengar, oj...
Det blir ju inte direkt något att spara därifrån, för jag ska ha smink, hårfärg och hårspray för de stackars pengarna som blir kvar. Jag gillar inte att vara fattig. Det suger.

I februari ska jag spara undan pengar och i mars också. Jag behöver nytt löshår också, men det lär jag inte ha råd med förrän jag fått mars studiebidrag. Inte alls långt kvar, nej då.

Det är några stycken som frågat hur jag sminkar mig, och om inte jag kan visa det. Och då säger jag såhär: visst kan jag det! Frågan är bara när, eftersom kameran hatar mig. Ska försöka i helgen igen men blir det inte bra tar jag bort den. Ännu sämre med den kameran är att man kan inte klippa filmen i efterhand, för då kommer inte ljudet med. Så jag får lägga upp den som den är och det kan vara lite sådär lagom fult. Med min vanliga tur kommer det säkert inte ens vara fokus på mig, utan på bakgrunden. Jag har alltid sån tur :)

Nästa vecka kommer i alla fall underhållet och då ska jag köpa hårfärg!

Just nu gör jag i princip ingenting. Sitter vid köksbordet och ser ur ögonvrån när mamma packar in maten hon och Tommy handlat i kylskåpet. Måste duscha idag och blabla jag orkar inte. Har sovit typ hela dagen och jag är trött ännu. Tråkigt är det, väldigt tråkigt.

Har fått lite design idéer till min blogg som jag ska sätta i verk när jag orkar. Om den blir som jag vill så kommer den bli fin! :D

Nu ska jag göra något jag inte vet vad men uppdaterar mer senare. Hej då!
Svampbob Fyrkant

FATTIG_BRUD_92x1000x3059823094820 :D



Fattig är inte bra, för då kan man inte köpa massa mojs som man gillar. Men det är bra att du har råd med smink, hårspray och allt annat bajs du behöver, men mindre bra att du inte kan betala tillbaka alla lån och bajs. :C



Nu ska jag vara social med dig på msn. För du är konstig. Du är.. bara mysko - like always o:



HEJDÅ! <3

S

Åh, jag håller med dig. Det suger att inte ha några pengar. Man blir så låst!

Tintin

Ååh, önskar jag visste hur jag ska göra för att få min blogg lika fin som din =(

danni. blåmärken i mitt huvud.

kan du inte ansöka om förhöjt studiebidrag då? ♥




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info