Jag vill ha pengarrr

Nu har jag varit iväg på apoteket och hämtat ut Nifirex. Ska ta den fyra gånger om dagen. Tog den bara en gång om dagen när jag hade den innan, så det förklarar väl lite om hur dåliga mina värden är. Hoppas de blir bättre snart!

Igår kväll såg jag på första SAW filmen och det var ju hur mycket som helst jag glömt bort, haha. Den var lika bra som sist och nu känner jag mig sugen på att se ännu mer film! Ska nog se lite senare, eftersom jag ändå inte har något att göra. Mirrors 2 och Walled In blev klara inatt så jag får väl se vad jag ska välja på för filmer. Har ju en del. Vill se Paranormal Activity 2 också... Finns så mycket jag vill se, faktiskt.

Har tittat runt lite på nätet efter saker jag vill ha och hittar på tok för mycket. Hittade en extremt snygg jack-hoodie på BlueBanana. Blev lite kär. Men som sagt, jag har inte ett öre.

Har inte så mycket mer att skriva just nu för ögonlocken håller på att stängas hela tiden. Jag är jättetrött!
Ska kanske se film om en stund, men först ska jag prata med Bambi :) Hej då!




Maskrosmor

Hoppas du blir piggare nu med järntabletterna. Hur kollar man om man behöver järn?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info