Sick and tired of being sick and tired

Alla limklumpar gick bort (jag fick slita och dra som en dåre med min tuperingskam och det gjorde ONT!) men håret är kletigt av limmet som lösts upp. Får tvätta och använda mycket balsam.
Att jag aldrig tar lärdom av tidigare misstag. Samma sak hände sist jag använde lim. Jättemycket hår gick av tillsammans med limmet när man kammade det, och samma sak hände nu. Det låg en enorm hög av hår på golvet när jag var klar och hårbottnen värkte efter allt slit. Och jag tror säkerligen att jag tappat en hel del på längderna, för håret är jättekort.
Får leva med kort hår imorgon, för jag har ingen ork att sy på clips just nu. Det kommer se lagom fult ut med min lugg. Och vad är det egentligen med min lugg? Den blir jättekort så fort den torkar! Och inte vanligt kort utan extremt kort. Typ 4 cm kortare än den är när den är blöt. Mitt hår är ett mysterium.

Lyssnar på The Legend of Zelda soundtrack till Ocarina of Time, Majora's Mask och Twilight Princess. Det är fin musik i de spelen, lika fin som de är bra. Fast Majora's Mask är väl inte så kul, jämfört med de andra. För det går på tid och sånt stressar mig.

Jag beundrar mitt rum. Det är faktiskt jättefint och väldigt mysigt nu. Hemtrevligt, helt enkelt. Saknar dock de rosa väggarna jag hade i mitt gamla. Dessa är röda och svarta men de duger ju. Fint blev det i alla fall!

Min vänstra kindpiercing vätskar jättemycket och varar ibland. Inget märkvärdigt, det gör piercingar innan de läkt. Men de har aldrig svullnat. Inte en enda av mina piercingar har någonsin svullnat faktiskt. Jag har ju som sagt väldigt bra läkhud. Ett sår som är nytt kan efter en timme se ut som en annans sår gör efter två dagar. Så snabbt läker jag. Det är bra. För det mesta.

Har inte orkat vara inne på MSN på länge. Förlåt. Men jag orkar inte. Jag är ständigt trött och jag tror det är mina järnvärden som är låga igen. Har inte tagit järnmedicin sedan... juli tror jag. Läkarna glömde bort den och jag antog att de medvetet tog bort den för att jag inte behövde den, så allt blev liksom en enda röra.
Ska ta nya blodprover imorgon. Jag HATAR sprutor! Är jätterädd för dem. Och innan sommaren förra året tog jag blodprover ca två gånger i månaden. Det värsta är att jag blir så rädd att mina vener inte syns, och de får sticka mig flera gånger i BÅDA armarna och även på händerna och ibland fingrarna för att få något blod att analysera. Det gör ont och jag hatar det verkligen!

Imorgon har jag bara en lektion, vilket känns skönt. Ska följa med Bambi hem efter skolan för att få min julklapp. Tar med hennes också. Hoppas hon gillar dem.

Nej, jag funderar på att sova. Som sagt: ständigt trött. Orkade ju knappt ens vara uppe till tolv på nyår. Något fel är det. Ha det bra så hörs vi. Hej då.
tilda

de är därför man använder clips :) <3

Maskrosmor

Vad är det för blodprover och varför måste du ta dem så ofta? Mina vener brukar också springa och gömma sig... De e läskigt med sprutor m.m.

Maskrosmor

Vad är det för blodprover och varför måste du ta dem så ofta? Mina vener brukar också springa och gömma sig... De e läskigt med sprutor m.m.

Tilma

sprutor suger hårt :O

o du är bäst Emelie!<3

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Svar: Ja, det är väldigt, väldigt jobbigt! "/ fick en ångestattack imorse så jag sjukanmälde mig.. F*n också :c.



Jag hoppas jag klarar av sista terminen, men just nu känns det helt tvärtom "/.



Länkningen var så lite så:) kollar din blogg nästan varje dag så det kändes självklart att ha en länk till den :$. Och ja, det är klart du får lägga till en länk till min blogg om du vill^^.



Jag ska hälsa på dig om jag ser dig i skolan, I promise!:D bli inte förvånad bara, haha.



kram kram<3

S

Får spänningar i armarna så fort jag tänker på sprutor. FY!!!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info