Orkerslöshet...

Åh herregud vilken otroligt seg dag!
Har bara varit vaken vid två tillfällen och det är när jag gått ut med Tex. Kan inte hålla mig vaken.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Känns lite trist faktiskt, men jag har ingen ork.
Väntar på att det ska bli imorgon så jag åtminstone har något att göra.

Såg på den där norska fimen Villmark igår kväll. Den var faktiskt ganska bra! Väldigt oväntat slut och sånt gillar jag. Och gissa att Kristoffer Joner var med i den här filmen också. Han är ju med i nästan alla norska skräckfilmer, haha. Och så var Eva Röse med.
Fick dock inte riktigt ihop de sista pusselbitarna i filmen så jag förväntar mig att det kommer en tvåa. Men då borde den kommit ut för längesen eftersom Villmark är gjord 2003. Sevärd? Mjo, den funkar. Var mer psykologisk thriller/rysare än skräck dock, men sådana filmer går också an :)

Ikväll ska jag se ännu en film, eller kanske redan nu om jag orkar. Kan ju hända att jag somnar direkt också, det vet man aldrig. Får se vilken det blir i så fall.

Det står rätt still på design fronten. Vet ungefär hur jag vill ha designen, tror jag, men Photoshop krånglar lite och jag orkar inte starta om datorn för att det ska funka igen. Men tänkte eventuellt fixa lite med den imorgon medan jag färgar håret. Vi får se.

Nu ska jag gosa lite med Tex. Uppdaterar mer senare. Puss hej.
danni. blåmärken i mitt huvud.

visa bild på håret sen :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info