Mitt rum

 

 

 

 

Min fotostudio! :D

 

Före :D

 

Efter! Satte upp två tavlor. Ni ser vilka det är va? Inte? Det är Audrey Kitching och Jeffree Star såklart! :D Och så Kent under, hihi. Gaaammal poster från OKEJ tidningen.

 

 

S

Åh nice! Ville också ha svarta och röda väggar på mitt rum. Mamma övertala mig att måla vitt. -.-

Men snart blir det mörklila haha!

Agnes

SVAR:

åh, kommentarer som dina värmer mitt hjärta. Det känns så skönt att man inte skriver för döva öron, att folk faktiskt läser och bryr sig och tar in orden. Tack, du otroligt vackra människa!

Och ditt rum är awesome, rött och svart är en oslagbar kombination!

Maskrosmor

Vilket fint rum du har =)

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

- skribent på http://tjelsi.com

Vad fint!

Mimi

Himla fint rum du har! :)

danni.

Åh. vilket fint rum!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info