Looki looki

Kanske inte världens finaste / bästa bild men den får duga. Älskar hårfärgerna och cheeksen!
Vad tycker ni då? c:

Bambi

Alltså.. nej till cheeks.

Passar inte på dig :c

Tintin

Älskar hårfärgen =D sjukt fin ^^

Och kindpiercingar är asfint!

Anonym

Oj, vad fint! Det klädde dig verkligen.

Dina kindben framträder riktigt mycket. Jättefint.

& håret blev superbra.



/"scrufs", eller vad du nu döpte mig till.

Maskrosmor

Älskar hårfärgen, men de dära i kindserna gillar jag inte alls. Tycker du var finare utan... Men men, ditt ansikte, ditt val... Huvudsaken du e nöjd. =)



Gillar dig ändå =)

emina

fan vilken fin hårfärg och fan va du passa i cheeks !

Tilma

Riktigt fint :D

Babyborderline

Jag tyckte du var sjukt vacker. Det lila håret är underbart. :)



Kramar,



BabyB

Mimi

Sv: Aw, jag fick tårar i ögoona då och låten är nice! :D

Empa

Brutal Beauty säger jag bara.

Så fint med cheeks , och färgen var awesome!!

Emma

Ojoj, vad fint! Den hårfärgen passar dig sjukt bra, verkligen.

isabella

fucking snyggt! :D

gjorde det ont o pierca cheeks? funderar på det med ja.

Muff

Åh, vad cheeksen blev bra! Passade dig perfekt ju! :)



Håret blev också jättebra, du är en så grymt bra och fin tjej, kom ihåg det. <3

tilda

jättefint blev de & du passade med piercingarna i kinderna :'D <3

Lina

sjukt vacker. men det har jag sagt innan

HannaH

riktiiigt vackert! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info