Lögnare

Så jävla lamt.
Försäljaren jag köpte löshåret av säljer samma produkt till andra, MEN nu har hon lagt till följande punkter, som INTE fanns där när jag köpte håret:

*SER UT OCH KÄNNS SOM ÄKTA HÅR LIKADANT SOM PÅ FOTOT FAST NYTT OCH OPROVAT
*SYNTETISKA HÅR FIBRER
*DET ÄR BEHANDLAT SÅ ATT DET ÄR EN TUNN GENOMSKINLIG HINNA PÅ VARJE HÅRSTRÅ SOM GÖR ATT INTE HÅRET TORKAR OCH DÅ KAN INTE HELLER FÄRG TRÄNGA IGENOM SÅ ATT HÅRET BLIR FÄRGAT.

Dessa punkter fanns alltså INTE med när jag köpte håret. Så jävla fegt, elakt och drygt att skriva att det är äkta hår och sen är det inte det! Och dessutom i efterhand lägga till att det är syntet. Fan vad arg jag blir.
Värst är ju att jag har ju klippt håret i delar som ska passa mig, så jag kan ju inte skicka tillbaka det. Fast det borde jag kunna ändå tycker jag, eftersom det var rent ljugeri om att håret var äkta.
GAH JÄVLA IDIOT.
Anonym

annonsera.se är gratis om du vill sälja det

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Sjukt dåligt gjort!

Det finns för många själviska idioter i världen som gör allt för pengar...

evelyne

ååh men tack så jättemycka söta du! ♥




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info