Lista

Personlighet:
Lite smått galen, klumpig, skrattar åt allt eller inget. Galen i djur, rosetter, silver, pärlor, leopardmönster, rosa, piercingar och tatueringar. Och fluffhår!

Utseende:
Har en för stor näsa, rätt små ögon. Korta ögonfransar </3
Är 1,75 lång. Färgar håret ofta. Har haft angelbites och näsvinge piercing. Har just nu snakebites och cheeks och ett hål i vardera öra. Hade två hål i vänster öra men det blev infekterat så jag tog ut det nygjorda. Ska när jag har råd pierca öronen mer.

Skola:
Mitt bästa ämne är engelska. Jag går inriktning Rörlig Bild (film). Tar studenten i juni

Där jag bor:
Bor i Kronogården i Lextorp, Trollhättan. Kronogården är känt för att vara ett dåligt område, och jag är inte bekväm med att gå ut ensam här.
Mitt hus har nummer 17.

Favoriter i korthet:
Film: The Descent, SAW filmerna.
Musik: Kent.
Piercing: Angelbites.
Figur: Hello Kitty.
Klädmärke: Criminal Damage.

Har tråkigt så jag gjorde en kort lista :D





becca

hihi, hello kitty <3<3<3

Lizz

Om du har tråkig och är på list-humör kan du ju alltid svara på 10-dagars-Utmaningen :D



Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör

Dag två: Nio saker om dig själv

Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på

Dag fem: Sex män/kvinnor du tycker är ursnygga

Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra

Dag sju: Fyra avtändande saker

Dag åtta: Tre tändande saker

Dag nio: Två favoritlåtar

Dag tio: En bekännelse

tilda

schysst att du inte svarade på mitt mail. behöver verkligen ny bloggdesign...

danni. blåmärken i mitt huvud.

i lindome tar dem typ 50 spänn per hål. jag gjorde mina sju där! ♥

josefin mandarin

kent kent kent kent

josefin mandarin

- skribent på http://mkeys.blogg.se/

kent kent kent kent




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info