Gummiband

Har fått mitt löshår idag! Har spenderat någon timme med att sy det. Det blev fyra delar, men från början var det en enda stor del på 27cm som jag fick sprätta upp och sy om. Fick bara med tre clips, och det är sådana där dåliga som lätt går sönder, men jag hade som tur var kvar mina gamla clips, även om en av delarna fick ett av de nya clipsen.
Håret är jättelångt! Det går till mina höfter. Då blev jag glad, hihi. Långt hår är finfint!

Måste till skolan på fredag, minst. Rektorn måste förlänga min studietid inom Rörlig Bild så jag får fram till sommaren på mig att lämna in allt. Måste göra massor av film och det är stressigt! Projektarbetet måste också komma igång på riktigt, och nu när jag och Bambi lyssnade igenom låten lät det inte alls lika bra som i ljudredigeringsrummet. Men jag vet inte... Vi har ju inte så gott om tid på oss att spela om den, om man säger så.

Jag längtar till torsdag. Ska bli skönt att få köpt allt det där man behöver, så det är gjort liksom.

Nu ska jag leta fina bakgrunder till bloggdesignen. Puss!
Bambi

Trodde inte att du skulle ha så mycket pengar kvar efter studiebidraget? D:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info