Fira mamma idag!

Haha, mobbad bild, menmen!
Idag ska vi fira mamma, så det kommer lite folk hit. Vi ska äta tårta och sådär.
Jag FÖRSÖKTE faktiskt göra en video till min Tumblr där jag sminkar mig men kameran dör hela tiden så det gick inget vidare. Jävla batterier, måste verkligen köpa en ny. Det är ju Bambis gamla, och den ska hon ha tillbaka också. Får låna Tommys kamera så länge.

Alltså jag tycker det är så galet svårt att få lösögonfransar att se bra ut på mig. Som ni ser är vänsterögat typ helt fail och lösögonfransen där ser helt... puckat ut rätt ut sagt. Ser dock bättre ut IRL dock, även om det kanske inte är världens finaste där heller. Måste öva på detta, ehe. Ibland lyckas jag, men det är sällan.

Har fått värdlens dåligaste hårdagar lately. Håret där bak är så satans kort att det knappt täcker löshåret och där fram ska luggen alltid krångla och sånt. Hatar min lugg, den är kass!

Nu ska jag duka. Uppdaterar mer sen. Ciao finisar!
Bambi

Du är fin ändå. <3

Du kan ta med kameran imorgon, ifall du kan? (:

evelina juthberg blinned

ååååh du är så vacker i lila hår och cheeksen. lööve it. har också funderat på cheeks men vetefan om det passar mig :3

Julia

Fan vad du är vacker.

Maskrosmor

Gillar fotot =))

tilda

söt du är vännen :)

har du läst mitt mail? :D <3

ami

du är så jävla vacker kvinna<3<3

Akitou~

fina flicka, <3

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Svar: Visst är hon?! :D Dock är hon inte döpt ännu, funderar på två namn Dixi eller Doris, vilket tycker du passar bäst?:) haha.



& tack så mycket! puss<3

Mimi

Fin är du!

emma

shit vad fin du är!

Ditt hår är verkligen skit snyggt!

melinda

Coolt hår du har! :)

danni. blåmärken i mitt huvud.

jag älskar ditt utseénde, och jag skojar inte :3

maria

asså jag blev så chockad när jag såg nya bilder på dig, fyfan vad du har förändrats och FYFAN VAD DU ÄR FIN. du ser ut som en riktigt känd scenequeen omg

Nils

- skribent på http://bombshellbitch.tk

Cheeks! Giief!



Ska skaffa dem när min septum läkt <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info