Finaste bilden på mig någonsin!

 

Ser ni vem jag är? Men ser ni inte...? Jag i mitten ju! Runt om mig är Bambi (som torkar mig) och Bobert som flinar som en gås. Som sagt; såhär fin har ni aldrig sett mig! Det är en naturlig bild utan smink och hårspray. Nu vet ni hur fin jag är IRL :D

Bambi

HAHAHAHAHA, och det är jag som tog bilden med min awesome självutlösare.



Dina ögon träder verkligen fram, när du är utan smink! :D

dann.

HAHAHAHA

mli :D

hahah det var en fejk septum, hihi :D

fast kanske kirrar en riktig snart.



hahaha du är störtskön!

tack så mycket och jag saknar dig med gullunge<3

vi måste ses någon gång snart! long time, no see, asså D:

Melinda

galet snyggggg! hahaha :D

danni. blåmärken i mitt huvud.

HAHAHA ne du är finare




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info