En olycka kommer sällan ensam

Tex päls är det mysigaste jag vet. Eller pälsdjur överhuvudtaget, speciellt katter. Men det är något extra fint när pälsdjuret tillhör en själv. Jag älskar djur, det gör jag verkligen. De är fina och gosiga och de finns där- alltid.

Mamma mår inte bra. Hon är på akuten. Fick ringa Tommy och be honom köra henne dit, för hon skrek av smärta. Jag är orolig för henne och väntar på ett samtal från Tommy där han säger vad som är fel.

Min släkt råkar alltid ut för saker. Är det inte dödsfall så är det sjukdomar och krämpor. Det är nog en av anledningarna till att jag är så rädd för att bli äldre. Jag är rädd att det ska hända mig också.

Halkade och slog i ryggen förut när jag var ute med Tex. Det har kommit ny is som ligger ovanpå gruset så det finns inget grus som stoppar en från att halka. Jättebra, verkligen. Och så ska jag snart ut med honom igen. Är livrädd för att ramla. Värsta är ju att han skuttar fram och han är för stark för mig så jag kan inte hålla emot.

Jag var jättenära på att färga håret tidigare idag. Men jag fick hindra mig. Behöver nytt löshår innan dess, och en blekning till det. Och så var det faktiskt bara 9 dagar sedan jag blekte det sist... Men var så uttråkad och när jag är det brukar jag färga håret. Eller klippa det. Det sistnämnda är en dålig vana, ungefär som folk som biter på naglarna.

Nu tycker jag att Tommy kan ringa. Eller så ringer jag honom. Får nog bli så, vill veta.
Hej så länge!
danni.

jag klipper också håret som en dålig vana. men nu sparar jag (:

S

Samma här. Klipper håret och färgar för att jag har tråkigt. Just nu vill jag raka av allt, men får inte för mamma!

Maskrosmor

Va jobbigt med din mamma. Hoppas det inte är något allvarligt. Berätta gärna när du vet mera.

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Svar: Ja verkligen! det är helt normalt att folk förändras "/ men att ens egen kusin slutar hälsa och beter sig så annorlunda.. Det hoppas jag med! <3



puss<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info