Bara för att

Okej, som vanligt hatar kameran mig och blabla så jag laddar upp en cambild där jag ser grön ut. Min cam är mysko.

Idag var mitt sminktema att vara docka, och IRL är det väl rätt bra. I cam ser det dock inte alls likadant ut. Det är rött läppstift i mitten av läpparna, som en sån där plutmun. Men i cam ser det rosa/lila ut och ser ut att vara över nästan hela läpparna. Knasigt.

I alla fall, så blev håret. Jag gillar färgerna! :)

Tilma

Shiiit vad vackert det blev Emelie :D

Verkligen sjukt fint,.Söta chey!<33

jennifer

Så fin!!

danni.

det är jättefint.

becczz

gud så fin du blev!

tintin

Riktigt snyggt =D

Bambi

Dumma kamera som vägrar vara snäll :C

rebecca

jättevacker flicka. verkligen. <3

Julia

Fyfan vad du är fin.

Empa

Underbart fin alltså. Älskar färgerna med hihi.

S

Grymt söt.

Mattias

Bara för att du är jättesöt :D måste träffa dig nästa gång det blir göteborg för min del :)

Mimi

Gud så vacker du är, flicka! ;o

victoria troligtvis'

THAAAAAAAAAA, så jäva fin är du!

Anonym

Så fin! ^^

Bombshell in a Nutshell

svar: Jaa, man blir gaelen! Haha dom e sjuuukt fina. Men du ska ju inte säga något! :D

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Grymt fint hår på en fin tjej!

Anonym

COOL STIL! :)

maria

omfg va fin......

Therese

du är socker söt!

Hildblom

- skribent på http://hildblom.blogg.se/

SV; tack, fast du är mycket coolare :D Du har stil<3! Har dock tappat min :( Men tänker ta tillbaka den..! och visst är Dahlia piercingar nomnom ;D känner du eller vet om någon som har??




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info