Är det så dags nu?

Jag tror att jag kanske äntligen hittat min stil. Nu behöver jag bara pengarna till att utöka min garderob!
Om jag säger att det blir väldigt mycket svart och vitt och lite stänk av färg så kanske ni får en lite glimt av vad det kan vara för stil.
Måste säga att det är en stil jag gillat länge men aldrig riktigt hittat kläder till den. Men nu ska jag bannemej leta!

Måste förresten spara ihop pengar så jag kan köpa en BD kasse också. Och det stör mig att det inte finns tygkassar med Kent! <-- Har hittat nu! :D Men ska köpa det där tygmärket med dem i alla fall (:
Jaja over and out!
josefine.

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=17462&art=4878501

Där har du Kent tygpåse (:

E

Sv: Tack! Ja, Kent är allt.

Lizz

Ska du bli en panda? :D

thihi..

EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

- skribent på http://epicfaiil.se

Sv: kul att du har nytta av tipset :D

Jag köpte tröjan på myhysteria.se ^^

danni. blåmärken i mitt huvud.

ska du bli panda? ♥♥♥♥♥♥




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info