Konstiga drömmar och tatueringslängtan

Jag tror att jag har råd att tatuera mig någon gång i sommar. Längtar verkligen för den kommer bli så fin! Om du inte minns vad jag ska ha för tatuering så kan du läsa inlägget här.
Senare ska jag även tatuera in en eller två rosetter någonstans, men vart har jag ännu inte kommit fram till.

Hela natten gick åt till konstiga och även lite hemska drömmar. Julia var med i den ena, och hon blev biten av mitt ex så att hon fick åka till akuten och sy omgående för det var ett riktigt stort sår hon fick. Jag följde med och satt vid hennes sida när hon blev sydd.
Anledningen till att mitt ex var där vet jag inte. Jag och Julia gick från Siba huset på Överby till Maxi och vid en av kundvagnsparkeringarna stod tre lolitor och var hur söta som helst. Jag sa till dem att de var jättesöta och de blev hur glada som helst och så hakade de på oss, och väl inne i Maxi fanns några av deras vänner och de var allt från "vanligt" folk till tjejer med dreads, söta pojkar och roliga filurer.
Vi satte oss tillsammans i ett rum som var teater, uppe på scenen och började prata. Plötsligt dök mitt ex upp och anklagade mig för en massa saker och började spotta och slå på mig. Julia försvarade mig och då bet han tag i hennes kind och slet loss ett stort stycke kött och blodet rann kraftigt.
Jag tog snabbt tag i Julia och vi åkte till akuten. Hur vi kom dit vet jag inte.
Efter att Julia blivit sydd skulle vi gå på toaletten. Då var helt plötsligt min syster och min mamma där och skulle också gå på toaletten. Vi fick nycklar av sekreteraren, konstigt nog, för att låsa upp en hemlig vägg där toaletterna fanns.
När jag kom ut från toaletten såg jag mitt ex i korridoren och blev genast rädd. Jag skyndade mig och hämtade Julia men vi stötte ändå på äcklet. Han var riktigt arg så vi började springa tillbaka till Maxi, vilket är en väldigt lång bit att springa men i drömmen gick det på några sekunder.
Vi träffade lolitornas vänner igen och de hade blivit manipulerade av mitt ex och trodde inte på att han var elak. Det var först när de såg Julias stygn de trodde oss, trots att de var där när hon blev biten.
Det hela slutade med att vi gick till attack mot äcklet och kastade honom i Göta Älv. Väldigt konstig och hemsk dröm, för det var väldigt verklighetstroget även om ingenting var logiskt.
Jag undrar vad min hjärna har för tankar egentligen.

Nu ska jag förbereda mig inför morgondagen, kanske borsta håret och få ner den förbaskade luggen som står rakt upp och sedan vet jag inte riktigt vad mer jag ska hitta på.
julia

Hahahha, jag kan inte låta bli att skratta lite åt din dröm. :3

Men jag tror inte att det är så kul att drömma det. usch!



take care hun, <3

Fannii

Mycket skum dröm, att det inte ens är vanliga dörrar till toaletterna satte verkligen pricken över skumhets-i:et D:

Kimona

Bättre att tatuera dig efter sommaren. Den bleks jättelätt i solen när den är färsk




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info